Sophia Solutions na SAS Customer Intelligence Connect 2018
ilustrační obrázek

Sophia Solutions na SAS Customer Intelligence Connect 2018

30. dubna 2018|R&A

V letošním roce jsme se jako partner SAS zúčastnili i další z jarních roadshow společnosti, tentokrát nazvanou SAS Customer Intelligence Connect 2018, s podtitulkem Adopt the Unknown with Real-time Customer Experience.

Pokroky v oblasti technologií přinesly špičková řešení, která rychle mění náš svět a mají dopad i na ten byznysový. Silně ovlivňují i vztah se zákazníkem a navíc dokáží na jeho potřeby reagovat TEĎ…tedy „in real-time“. Omnichanell, inbound a outbound komunikace, automatizované rozhodování v reálném čase nebo analýza textu – to jsou všechno termíny, kterým je třeba věnovat pozornost.

Kolega Michal Dostál ve svém příspěvku představil vytvoření prediktivního modelu pro zefektivnění marketingové kampaně konkrétního zákazníka, který pomohl nejen ke zvýšení response rate o polovinu, ale také k lepšímu pochopení vlivů, jež na efektivitu marketingové kampaně působí. Zároveň se ukázalo, že se tento model zaplatil již během první kampaně.

Pokud Vás zajímá, jakým způsobem bychom mohli pomoci i Vaší kampani ke zvýšení efektivity a tím i k lepším obchodním výsledkům, kontaktujte nás zde.