ilustrační obrázek

Digitální transformace a zákaznická zkušenost v nepředvídatelné době

12. srpna 2020|R&A

Jako partner asociace ADMEZ jsme přijali pozvání vystoupit na jejich úvodní "Datové snídani", která má být první z řady nově pořádaných akcí, kde chtějí postupně představovat data a datový marketing v různých oblastech byznysu. Účel prezentací je hlavně vyvolat diskuzi mezi účastníky a v návaznosti na poslání asociace také propojovat odborníky různých oborů.

Pokud Vás zajímají aktuální témata digitální transformace, zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti, jste srdečně zváni.

Kdy: 27. 8. 2020 od 9:30 hod.

Kde: sídlo Hospodářské komory ČR ve Florentinu, ulice Na Florenci 15, Praha 1, budova A, zasedací místnost „Praha“

Hlavní téma:
Digitální transformace a zákaznická zkušenost v nepředvídatelné době
V první části se dozvíte, co to je digitální transformace, jak ovlivňuje zákaznickou (CX) a zaměstnaneckou (EX) zkušenost, ale také, proč by nás to mělo právě dnes zajímat.
Druhá část se zaměří trochu na HR byznys. Uvidíte, jak je možné předvídat odchod zaměstnanců a zabránit tak například ztrátu talentovaných lidí ve firmě. Kromě toho též poznáte datové nástroje zvyšující komfort zaměstnanců v práci.

Prezentující:
Erik Kubička (Senior CX Education Consultant, Anodius)
Vladimír Kozelka (Sales Manager, Sophia Solutions)

Podmínky účasti:
Vstup zdarma. 

V případě Vašeho zájmu o účast nás kontaktujte na e-mailové adrese lenka.posvecova@sophias.cz. Počet míst je omezen.

 

Těšíme se na vás!