ilustrační obrázek

Konference CALL CENTRA

3.11.2021|Ostatní

Dne 9. listopadu 2021 proběhne v Clarion Congress Hotel v Praze již 21. ročník konference s názvem CALL CENTRA – letos s tématem „Kam směřuje hlasová komunikace“. Společně se ohlédneme za minulostí, prodiskutujeme aktuální stav a naznačíme budoucí trendy oboru kontaktních center. Práce s lidmi, technologické vychytávky, otázky kvality a efektivity činnosti jsou témata, která nebudou chybět.

Za Sophia Solutions vystoupí náš kolega, Vladimír Kozelka, s tématem „Jak vychovat v call centru top agenta 007 a udržet si ho. Rady od datového Q“.

 

Přijďte si Vladimíra poslechnout od 15:45 v PARALELNÍM BLOKU 3: "LIDÉ".

 

  1. 9. listopadu 2021, Clarion Congress Hotel Praha

Více na webu konference: http://callcentra.admez.cz/#program